Gastrijders Follow Up systeem

Post Reply
ZVMV
Ariel
Posts: 237
Joined: Tue Jan 03, 2006 10:59 am
Contact:

Gastrijders Follow Up systeem

Post by ZVMV »

Gastrijders in het Follow Up systeem
Een prima zaak dat het aan onze leden is toegestaan om incidenteel een gastrijder mee te brengen bij onze clubritten. Misschien worden ze dan later wel lid van onze vereniging.
Echter: Ik vind het wel een taak en ook de verantwoordelijkheid van het betreffende clublid om deze gast terdege in te wijden in "de geheimen" van dit systeem.
In het bijzonder om op de betreffende plek pertinent te blijven staan totdat de slotrijder met het oranje hesje er aan komt.
Degene die de gastrijder heeft geintroduceerd zal samen met de gastrijder moeten rijden en ook samen met hem op de bepaalde plaats moeten posten en tevens een zodanige plaats innemen dat men de sluitmotorrijder vroegtijdig kan zien aankomen en toch de deelnemers in de juiste rijrichting kan dirigeren.
In mijn eigen "Kasteelrit"van 25 mei 2008 liep het met 4 gastrijders wonderbaarlijk goed. Totdat in de laatste 10 km de bij mij achterop rijdende drie gastrijders driemaal niet reageerden.
Ik kijk wel heel veel keren in mijn spiegels, maar kan dit toch niet overal controleren.
Gelukkig reed mijn dochter achteraan met een routebeschrijving en een mobile telefoon, waardoor deze misrekening binnen vijftien minuten was opgelost.

Pierre Smeets
Post Reply